New entry
Gastenboek
15 entries on 3 pages
Rob van Spronsen
06/09/2026 03:25:42 PM
Lekker bezig Bart, maar gelijk een nul vissen, aan het begin van de 2e sessie.
Op naar zondag, voor de koppels dan.
Ouderwets naar de Kwakel, hopelijk geen steekvliegen, succes allemaal.
Op naar zondag, voor de koppels dan.
Ouderwets naar de Kwakel, hopelijk geen steekvliegen, succes allemaal.
Rob van Spronsen
05/27/2026 04:18:56 PM
Ja ja Kees, goede zaken gedaan. Willem en jij beide op de 1e plaats.
Willem wilde net zeggen, ik doe het effe rustig aan, niet meer in te halen, maar nu blijkt, jij kan het nog steeds, en dan heb ik het over vissen natuurlijk.
Doe je best dinsdag
Willem wilde net zeggen, ik doe het effe rustig aan, niet meer in te halen, maar nu blijkt, jij kan het nog steeds, en dan heb ik het over vissen natuurlijk.
Doe je best dinsdag
Kees Zuijderwijk
05/27/2026 07:55:42 AM
Nou Rob heb gisteren goed opgelet zoals jij zei .
2 x eerste 1x 3 .niet slecht toch .
2 x eerste 1x 3 .niet slecht toch .
Rob van Spronsen
05/20/2026 12:56:43 PM
Zo zo, het gaat goed met de nieuwelingen op de dinsdag.
De oude garde zal eraan moeten trekken dit jaar.
Willem spant de kroon, met 2 x winst en 1e 2e in de eerste 3 wedstrijden.
Kees en Bart, wel blijven opletten he.
De oude garde zal eraan moeten trekken dit jaar.
Willem spant de kroon, met 2 x winst en 1e 2e in de eerste 3 wedstrijden.
Kees en Bart, wel blijven opletten he.
Willem Veerkamp
05/05/2026 07:26:40 PM
De dinsdag vissers zijn ook weer begonnen met hun competitie, dit jaar zijn er 4 nieuwe deelnemers en die lieten van zich horen Willem en Rob wisten de oude garde voor te blijven. Kees en Bart die altijd om de winst vissen hebben er dus concurrenten bij ze moeten dus wel een beetje scherper gaan vissen want voor je met je ogen kunt knipperen zijn de nieuwe uit het zicht